SOCIÁLNÍ SÍTĚ:

Prodejte své přednosti na LinkedInu

LinkedIn je nejvlivnější profesní sociální sítí, vítaným pomocníkem obchodníků, personalistů a marketérů, kteří zde mohou hledat vhodná spojení a příležitosti ke spolupráci. Naučte se, jak na LinkedInu vytvářet komunikační strategie, získávat kvalitní kontakty či inzerovat bannerovou reklamu.

CENA:
2 490 Kč
bez DPH na jednu osobu

Lektoři:

Míša Náplavová

 Míša je specialistka na profesní sítě, sociální sítě a webovou analytiku obecně.

Rozsah školení Občerstvení Kapacita Obsazenost
3 hod., 9:00 – 12:00 V ceně školení max. 12 účastníků Stále volná místa


registrace na školení


SOCIÁLNÍ SÍTĚ:

Prodejte své přednosti na LinkedInu

  • Rozsah školení
    3 hod., 9:00 – 12:00
  • 2 490 bez DPH

termíny školení

účastníci školení

Počet účastníků

Jméno*

Příjmení*

Email*

Telefon


Student

Minulý účastník
školení SOVA NET

Klient SOVA NET

Dvě a více osob


Fakturační údaje

Fakturace na firmu

Vzkaz pro nás


Školení „Prodejte své přednosti na LinkedInu“ x
Celková cena: Kč bez DPH
Kč s DPH

Termíny školení

Brno

Co se na školení naučíte

  • Jak se dostat k zajímavým kontaktům
  • Jak využívat firemní stránky k propagaci
  • Jaké cílové skupiny můžete na LinkedIn zaujmout
  • Pravidla komunikace
  • Jak se odlišit od ostatních – personal branding
  • Sledovat leadery oboru
  • Výhody neplaceného a placeného účtu
  • Kdy být aktivní a jak psát
  • Jak propojit LinkedIn s ostatními komunikačními kanály
  • Jak sestavit komunikační strategii pro LinkedIn

Pro koho je školení určené

  • Jednatelé firem, kteří hledají nové kontakty pro firmu
  • Marketingové manažery, kteří chtějí využít naplno potenciál profesních sítí
  • Firmy se zájmem o expanzi do zahraničí
  • Personalisté hledající zkušené a ověřené zaměstnance
  • Vzdělávací instituce

Potřebné znalosti

Školení předpokládá základní znalost funkcionalit sociálních sítí.

Program školení

Interaktivní školení shrnuje praktické zkušenosti lektora, který po celou dobu ukazuje všechny funkce a informace profesní sítě v reálném prostředí LinkedInu. Školení vychází z potřeb firem v ČR a SK.

1. blok
  • Praktické seznámení se s prostředím LinkedInu – kontakty, úpravy a přidávání informací, osobní profil, firemní profil, skupiny.
  • Vyhledávání potenciálních kontaktů.
  • Příklady ze Způsobů oslovování kontaktů.
2. blok
  • Vytvoření komunikační strategie pro LinkedIn – jaké nástroje budete potřebovat, rozpočet, čas, lidské zdroje.
  • Nastavení očekávání výsledků kampaně.
  • Technické zázemi pro soutěže a placenou reklamu na LinkedInu
3. blok
  • Praktické ukázky založení skupiny na LinkedInu, firemní stránky a podstránek
  • Zjištění potenciálu propagace ve skupinách.
  • Vytvoření vlastního příběhu – co mohu nabídnout.
4. blok
  • Začlenění LinkedInu do celofiremní strategie, další profesní sítě ve světě.
  • Odpověď na otázku – je pro nás LinkedIn vhodný nástroj?
  • Propojení LinkedInu s ostatními komunikačními kanály.
5. blok

Diskuze a řešení individuálních otázek účastníků školení.

Závěrečná diskuze

Závěr školení věnujeme diskuzi, případně osobním konzultacím na konkrétní projekty.