PPC REKLAMA:

PPC reklama pro weby „bez košíku“

Chcete se dozvědět víc o PPC reklamě, ale odrazuje vás, že nemáte e-shop? Nezoufejte! Přihlaste se na školení, kde o „košíku“ neuslyšíte ani z dálky a přesvědčte se o tom, že i bez něj může PPC fungovat.:)

CENA:
2 490 Kč
bez DPH na jednu osobu

Lektoři:

Jana Žujová

Jana se v SOVA NETu věnuje brandovým i výkonnostním PPC kampaním pro klíčové partnery z B2B i B2C trhu. Tvoří dlouhodobé PPC strategie, provádí audity a píše odborné články nejen na náš blog. Potkat ji můžete také na konferencích a workshopech, kde prezentuje své zkušenosti. Jako spisovatelka vypomáhá i s psaním článků a korekturami. Školí PPC reklamu a webovou analytiku a nedávno si založila i vlastní blog.

Rozsah školení Občerstvení Kapacita Obsazenost
6 hod., 9:00 - 15:00 V ceně školení max. 10 účastníků Stále volná místa


registrace na školení


PPC REKLAMA:

PPC reklama pro weby „bez košíku“

  • Rozsah školení
    6 hod., 9:00 - 15:00
  • 2 490 bez DPH

termíny školení

účastníci školení

Počet účastníků

Jméno*

Příjmení*

Email*

Telefon


Student

Minulý účastník
školení SOVA NET

Klient SOVA NET

Dvě a více osob


Fakturační údaje

Fakturace na firmu

Vzkaz pro nás


Školení „PPC reklama pro weby „bez košíku““ x
Celková cena: Kč bez DPH
Kč s DPH

Termíny školení

Brno

Co se na školení naučíte

  • Co to je PPC reklama a jak funguje
  • Orientace a základní nastavení v účtech Google AdWords a Seznam Sklik
  • Typy reklam a způsoby cílení na Google a Seznamu pro obsahové weby
  • Propojení PPC nástrojů s pomocnými nástroji, využití interních i externích pomocníků
  • Základy správy a vyhodnocování PPC kampaní

Pro koho je školení určené

  • Pro všechny NEe-shopaře, co chtějí dělat efektivní PPC i bez košíku

Potřebné znalosti

  • Nejsou třeba žádné předchozí znalosti z oblasti PPC reklamy (školení je určeno pro ÚPLNÉ ZAČÁTEČNÍKY)

Program školení

Školení začíná v 9:00 hodin. Je rozděleno do několika tematických bloků, jejichž délka se přizpůsobí tempu účastníků. Během celého dne bude k dospozici drobné občerstvení, Od 12:00 do 13:00 hodin je naplánována obědová pauza. Oficiální ukončení akce je stanoveno na 15:00 hodin, následuje prostor pro diskuzi. Upozorňujeme, že oběd není v ceně školení.

1. blok
  • Základy PPC reklamy na Google a na Seznamu
  • Základní pojmy – mini slovníček
  • 3 pilíře vysokého Quality Score – LP, reklamy a zacílení
  • Úvod do zobrazování reklam ve vyhledávání a v obsahové síti
2. blok
  • Google AdWords krok za krokem
  • Založení účtu, základní nastavení a propojení s ostatními nástroji od Google
  • Základní orientace v účtu Google AdWords
  • Nastavení kampaní ve vyhledávání a v obsahu (co je k tomu potřeba, jak uvažovat)
  • Výkonnostní a brandové kampaně (jaké typy reklam zvolit dle stanovených cílů)
  • Remarketingové kampaně a efektivní práce s publikem (přesah do Google Analytics)
  • Speciální typy reklam – Lightbox, G-mail ads, mobilní reklamy apod.
  • Videoreklamy (Youtube ads)
3. blok
  • Seznam Sklik krok za krokem
  • Založení účtu, základní nastavení
  • Nastavení kampaní ve vyhledávání a v obsahu (co je k tomu potřeba, jak uvažovat)
  • Rozdíly oproti Google AdWords – co je v Skliku lepší a co naopak horší
  • Remarketingové kampaně
4. blok
  • Základy správy kampaní a vyhodnocení
  • Role času a rozpočtu – jak na základní odhady
  • Proces správy kampaní, nutné dovednosti PPC specialisty
  • Základní vyhodnocení v Google AdWords (= jak se mi daří v PPC na Google/Seznamu)
  • Základní vyhodnocení v Google Analytics (= jaká je role PPC reklamy v celkových zdrojích)
5. blok
  • Užiteční pomocníci PPC specialistů
  • Analýza klíčových slov, spolupráce se SEO specialistou a obchodníkem
  • Pomocné nástroje v PPC účtech (plánovače, přehledy aj.)
  • Pomocné nástroje mimo PPC účty: Tag Manager, Page Color Picker, Resizer aj.

Závěrečná diskuze

Závěr školení věnujeme diskuzi, případně osobním konzultacím na konkrétní projekty.