PPC REKLAMA:

Jak vytvořit strategii on-line marketingu

Umíte správně definovat on-line marketingovou strategii firmy? Chcete tipy a inspirace, jak sledovat a vyhodnocovat marketingové aktivity? Chcete mít pod kontrolou náklady na on-line marketing? 

Tyto otázky a spoutu dalších, Vám rád odpoví Ing. Petr Mikšovič v jednom školení!

CENA:

bez DPH na jednu osobu

Lektoři:

Petr Mikšovič

Spolumajitel a jednatel internetové agentury SOVA NET, který se již mnoho let pohybuje v oblasti marketingu a reklamy, hlavně v prostředí on-line. Má bohaté zkušenosti s propagací produktů, vytvářením nových projektů a řízením projektových týmů. Spolupracoval na projektech pro společnosti Xella (výrobce YTONG), Inoutic (Deceuninck), IZOL-PLASTIK, ECM System Solutions, Student Agency, Zoznam, Junkers a dalších.

Rozsah školení Občerstvení Kapacita Obsazenost


registrace na školení


PPC REKLAMA:

Jak vytvořit strategii on-line marketingu

Naučíme vás, jak přemýšlet o svém on-line marketingu a jak vytvořit fungující marketingový systém pro podporu vašeho podnikání na Internetu.

  • Rozsah školení
  • bez DPH

termíny školení

účastníci školení

Počet účastníků

Jméno*

Příjmení*

Email*

Telefon


Student

Minulý účastník
školení SOVA NET

Klient SOVA NET

Dvě a více osob


Fakturační údaje

Fakturace na firmu

Vzkaz pro nás


Školení „Jak vytvořit strategii on-line marketingu“ x
Celková cena: Kč bez DPH
Kč s DPH

Termíny školení

Brno

Co se na školení naučíte

  • Pomůžeme Vám s rozvojem znalostí v oblasti tvorby marketingové strategie 
  • Seznámíme Vás s aktuálními trendy v on-line marketingu a digitálních technologiích 
  • Praktické sestavení jednoduché on-line marketingové strategie včetně základního business plánu 
  • Tipy a inspirace, jak sledovat a vyhodnocovat marketingové aktivity

Pro koho je školení určené

Vedoucí pracovníky (majitele, jednatele, manažery), kteří chtějí mít pod kontrolou on-line marketingové aktivity své firmy, chtějí se naučit sestavit zadání pro marketingový realizační tým a následné sledování, vyhodnocování a optimalizaci marketingových aktivit.

Potřebné znalosti

Program školení

1. blok
2. blok
3. blok
4. blok
5. blok

Závěrečná diskuze

Závěr školení věnujeme diskuzi, případně osobním konzultacím na konkrétní projekty.