PPC REKLAMA:

PPC reklama prakticky

Chcete do svých komunikačních nástrojů zahrnout také online reklamu, ale nevíte, jak na to?

Poznejte blíže tajemství PPC a odhalte všechny možnosti jak posunout váš business.

CENA:
2 600 Kč
bez DPH na jednu osobu

Lektoři:

ELIŠKA HORKÁ

Eliška se věnuje brandovým i výkonnostním PPC kampaním v oblasti B2B i B2C trhu. Píše odborné články, provádí každodenní správu a vyhodnocování kampaní a má zkušenosti i s dlouhodobými strategiemi. Zabývá se i  Facebook Ads a správou FB profilu.

Rozsah školení Občerstvení Kapacita Obsazenost
6 hod., 9:00 - 15:00 V ceně školení max. 12 účastníků Stále volná místa


Termíny školení

Brno
24. 07. 2018

Co se na školení naučíte

  • Co je to PPC reklama a jak funguje
  • Základní pojmy související s PPC reklamou
  • Kdy je PPC reklama vhodná, jaká jsou omezení
  • Principy fungování PPC reklamy
  • PPC systémy – z čeho je na výběr a jak se liší
  • Typy kampaní
  • Kampaně ve vyhledávací síti
  • Kampaně v obsahové síti
  • Remarketing a další typy kampaní
  • Základní nastavení
  • Základní struktura účtu
  • Nastavení kampaně
  • Proces správy PPC kampaní
  • Analytika a další užitečné nástroje
  • Pomocné nástroje pro správu/nastavení reklam
  • Role analytických nástrojů
  • Diskuse a otázky

Pro koho je školení určené

  • Pro marketingové manažery, kteří chtějí využívat PPC reklamu
  • Pro manažery firem, kteří si chtějí rozšířit přehled o moderních způsobech online komunikace
  • Pro všechny nadšence do online reklamy

Potřebné znalosti

  • Nejsou třeba žádné předchozí znalosti z oblasti PPC
  • Výhodou je znalost obecných pojmů z online světa (klíčová slova, konverze, banner, vyhledávač, cílová stránka, A/B testování apod.)

Program školení

Školení je rozdělené do několika bloků. Po každém bloku následuje krátká pauza. Závěr školení věnujeme diskuzi. 

1. blok
  • nazev bloku 1
  • bod bloku
  • bod bloku
2. blok
3. blok
4. blok
5. blok

Závěrečná diskuze

Závěr školení věnujeme diskuzi, případně osobním konzultacím na konkrétní projekty.