PPC REKLAMA:

PPC reklama prakticky

Chcete do svých komunikačních nástrojů zahrnout také online reklamu, ale nevíte, jak na to?

Poznejte blíže tajemství PPC a odhalte všechny možnosti jak posunout váš business.

CENA:
2 600 Kč
bez DPH na jednu osobu

Lektoři:

ELIŠKA HORKÁ

Eliška se věnuje brandovým i výkonnostním PPC kampaním v oblasti B2B i B2C trhu. Píše odborné články, provádí každodenní správu a vyhodnocování kampaní a má zkušenosti i s dlouhodobými strategiemi. Zabývá se i  Facebook Ads a správou FB profilu.

Rozsah školení Občerstvení Kapacita Obsazenost
6 hod., 9:00 - 15:00 V ceně školení max. 12 účastníků Stále volná místa


registrace na školení


PPC REKLAMA:

PPC reklama prakticky

Poznejte PPC reklamy a přidejte do svého komunikačního mixu i online reklamu.

  • Rozsah školení
    6 hod., 9:00 - 15:00
  • 2 600 bez DPH

termíny školení

účastníci školení

Počet účastníků

Jméno*

Příjmení*

Email*

Telefon


Student

Minulý účastník
školení SOVA NET

Klient SOVA NET

Dvě a více osob


Fakturační údaje

Fakturace na firmu

Vzkaz pro nás


Školení „PPC reklama prakticky“ x
Celková cena: Kč bez DPH
Kč s DPH

Termíny školení

Brno
24. 07. 2018

Co se na školení naučíte

  • Co je to PPC reklama a jak funguje
  • Základní pojmy související s PPC reklamou
  • Kdy je PPC reklama vhodná, jaká jsou omezení
  • Principy fungování PPC reklamy
  • PPC systémy – z čeho je na výběr a jak se liší
  • Typy kampaní
  • Kampaně ve vyhledávací síti
  • Kampaně v obsahové síti
  • Remarketing a další typy kampaní
  • Základní nastavení
  • Základní struktura účtu
  • Nastavení kampaně
  • Proces správy PPC kampaní
  • Analytika a další užitečné nástroje
  • Pomocné nástroje pro správu/nastavení reklam
  • Role analytických nástrojů
  • Diskuse a otázky

Pro koho je školení určené

  • Pro marketingové manažery, kteří chtějí využívat PPC reklamu
  • Pro manažery firem, kteří si chtějí rozšířit přehled o moderních způsobech online komunikace
  • Pro všechny nadšence do online reklamy

Potřebné znalosti

  • Nejsou třeba žádné předchozí znalosti z oblasti PPC
  • Výhodou je znalost obecných pojmů z online světa (klíčová slova, konverze, banner, vyhledávač, cílová stránka, A/B testování apod.)

Program školení

Školení je rozdělené do několika bloků. Po každém bloku následuje krátká pauza. Závěr školení věnujeme diskuzi. 

1. blok
2. blok
3. blok
4. blok
5. blok

Závěrečná diskuze

Závěr školení věnujeme diskuzi, případně osobním konzultacím na konkrétní projekty.