OSTATNÍ:

Základy on-line marketingu

Aneb: Získejte přehled o všech nástrahách a příležitostech v on-line marketingu

CENA:
2 600 Kč
bez DPH na jednu osobu

Lektoři:

Petr Mikšovič

Spolumajitel a jednatel internetové agentury SOVA NET, který se již mnoho let pohybuje v oblasti marketingu a reklamy, hlavně v prostředí on-line. Má bohaté zkušenosti s propagací produktů, vytvářením nových projektů a řízením projektových týmů. Spolupracoval na projektech pro společnosti Xella, Inoutic, IZOL-PLASTIK, ECM System Solutions, Student Agency, Zoznam, Junkers a dalších.

Rozsah školení Občerstvení Kapacita Obsazenost
6 hod., 9:00 - 15:00 V ceně školení Stále volná místa


Termíny školení

Brno
30. 05. 2018

Co se na školení naučíte

Vybudovat v účastnících zájem o on-line marketing díky vysvětlení všech souvislostí od základních pojmů, technologických prostředků až po základy jednotlivých komunikačních kanálů jsou je SEO, PPC, sociální média, e-mailmarketing, atd..

Pro koho je školení určené

Vzdělávací kurz je určen pro všechny, kteří chtějí porozumět fungování internetového marketingu od domény, webhostingu, správy obsahu na internetu, až po např. dynamický remarketing.

Ideální pro všechny, kteří v rámci své práce přicházejí do styku se správou webového obsahu, vytvářením článků, psaní newsletterů,  komunikaci s marketingovými partnery, nebo jen pro Ty, kteří chtějí rozumět tomu, jak reklama na internetu vlastně funguje a nepřekvapil je někdo dotazem co znamená DNS, Cookies, IP, CMS, CTR, antispam, GDPR, atd..

Potřebné znalosti

Všechny znalosti získáte na kurzu.

Program školení

Vytvořili jsme obsahově rozsáhlý kurz, který účastníkům propojí znalosti v oblastech:

Jaké jsou aktuální trendy v on-line marketingu

Co je to doména, DNS, webhosting

Jak fungují webové stránky a jak se aktualizují

Jaké on-line marketingové kanály jsou k dispozici a vysvětlení základů fungování 

  • SEO, linkbuiding
  • PPC reklama
  • Sociální média - Facebook, Linkedin, Instagram
  • E-mail marketing
  • Video marketing
  • PR na internetu
  • Reklama na Internetu

Kdo je cílovou skupinou vašeho webu na jak na ni vybrat vhodné kanály?

Jaké jsou vhodné cíle pro vaše webové prezentace?

Měřící nástroje pro webové stránky

1. blok
  • Aktuální trendy v online marketingu
2. blok
  • Co je to doména, DNS, webhosting, jak fungují webové stránky
3. blok
  • Online marketingové kanály
4. blok
  • Cílové skupiny vašeho webu a vhodné kanály
5. blok
  • Vhodné cíle a jak je změřit

Závěrečná diskuze

Závěr školení věnujeme diskuzi, případně osobním konzultacím na konkrétní projekty.