FACEBOOK:

Využití Facebooku pro firemní komunikaci

Facebook se stává jedním z nejmocnějších marketingových nástrojů. Naučte se FB využívat naplno pro komunikaci se svými zákazníky.

CENA:
2 600 Kč
bez DPH na jednu osobu

Lektoři:

ELIŠKA HORKÁ

Eliška se věnuje brandovým i výkonnostním PPC kampaním v oblasti B2B i B2C trhu. Píše odborné články, provádí každodenní správu a vyhodnocování kampaní a má zkušenosti i s dlouhodobými strategiemi. Zabývá se i  Facebook Ads a správou FB profilu.

Rozsah školení Občerstvení Kapacita Obsazenost
6 hod., 9:00 - 15:00 V ceně školení max. 10 účastníků Stále volná místa


Termíny školení

Brno
23. 05. 2015
11. 06. 2018

Co se na školení naučíte

Chce Vaše firma začít komunikovat na Facebooku, ale nevíte, jak na to?
Na školení se dozvíte základní informace o fungování Facebooku, na co si dát při tvorbě příspěvků pozor, ukážeme si užitečné nástroje, pomocí kterých jednoduše vytvoříte vlastní grafiku nebo si připravíte příspěvky na týden dopředu.Dozvíte se, jak Vám může pomoci Business Manager a jak s ním pracovat.

Pro koho je školení určené

Školení firemní komunikace Brno je určeno pro všechny, co používají nebo chtějí používat sociální sítě pro firemní komunikaci, pro podnikatele, majitele firem, správce sociálních sítí, marketingové pracovníky, pracovníky neziskových organizací a zkrátka pro všehcny, které zajímá potenciál sociálních médií. Školení je určeno pro začátečníky.

Potřebné znalosti

  • Základní orientace na internetu a znalost principů jeho fungování
  • Založený facebook profil
  • Chuť učit se a zapojit se do diskuze

Program školení

Školení firemní komunikace je rozdělené do několika bloků, po kterých následuje krátká desetiminutová pauza.

1. blok
  • Základní principy Facebooku
  • Sociální média v číslech
  • Specifika sociálních sítí a marketingu sociálních médií
  • Rozdíl mezi osobním profilem a firemní stránkou
  • Jak funguje zobrazování příspěvků uživatelům
  • Jak je to s dosahem příspěvků
2. blok
  • Efektivní komunikace na sociálních sítích
  • Jak komunikovat na sociálních sítích
  • Krizová komunikace
  • Statistiky na firemní facebookové stránce
  • Propagované příspěvky vs. reklamy
3. blok
  • Business Manager
  • Základní orientace v Business Manageru
  • Co to je, proč a jak Business Manager používat
4. blok
  • Měření a vyhodnocování
  • Co se dá měřit a kde hledat data?
  • Jak použít UTM parametry
  • Kde hledat data v Google Analytics
5. blok
  • Praktické rady a tipy
  • Praktické rady k formátům příspěvků
  • užitečné nástroje, pomocí kterých vykouzlíte perfektní příspěvek
  • Dotazy, diskuse a konzultace konkrétních problémů

Závěrečná diskuze

Závěr školení věnujeme diskuzi, případně osobním konzultacím na konkrétní projekty.