WEBOVÁ ANALYTIKA:
GOOGLE ANALYTICS PRAKTICKY
Chcete proniknout do světa tabulek a grafů hravou a praktickou formou?
Nebaví Vás pročítání nápovědy a uvítali byste interaktivnější typ školení? Naučte se s námi využívat Google Analytics v praxi!
2 600 Kč
bez DPH na jednu osobu
Rozsah školení | Občerstvení | Kapacita | Obsazenost |
6 hod., 9:00 - 15:00 | V ceně školení | Stále volná místa |
Termíny školení
Brno |
---|
21. 06. 2018 |
Co se na školení naučíte
- Principy Google Analytics a analytiky obecně
- Nastavit Google Analytics tak, aby vám jeho správa nebrala drahocenný čas
- Orientovat se v jednotlivých přehledech a najít rychle to, co vás zajímá
- Vyhodnocovat výkon online marketingových nástrojů ke stanoveným cílům
- A mnoho dalšího…
Pro koho je školení určené
- Pro marketingové manažery, kteří chtějí umět využívat webovou analytiku
- Pro manažery firem, kteří si chtějí rozšířit přehled o analytice
- Pro majitele webů, co chtějí umět zhodnotit jeho výkon
Potřebné znalosti
- Nejsou třeba žádné předchozí znalosti z oblasti webové analytiky (školení je určeno pro ÚPLNÉ ZAČÁTEČNÍKY)
Program školení
Školení začíná v 9:00 hodin. Je rozděleno do několika tematických bloků, jejichž délka se přizpůsobí tempu účastníků. Během celého dne bude k dospozici drobné občerstvení, Od 12:00 do 13:00 hodin je naplánována obědová pauza. Oficiální ukončení akce je stanoveno na 15:00 hodin, následuje prostor pro diskuzi.
Více informací o kurzech najdete zde.
1. blok
- K čemu ta analýza vlastně je?
- Principy Google Analytics a analytiky obecně
- Strategie struktury účtu Google Analytics
- Výhody propojení účtu Google Analytics s ostatními nástroji od Google
2. blok
- Základní nastavení účtu
- Přístupy, filtry, aktivace drobných měření
- Vychytávky ke klidnějšímu spaní
- Nastavení cílů (makro a mikro konverze)
3. blok
- Základní pojmy k přehledům
- Vysvětlení práce s přehledy
- Klíčové dimenze a metriky
- Vysvětlení práce se segmenty
4. blok
- Přesah analytiky do ostatních nástrojů
- Remarketingová publika v Google Analytics
- URL builder jako značkovač kampaní
- AdWords/Search Console versus Google Analytics
- Nastavení událostí v Google Tag Manageru
5. blok
- Praktická hodina plná zábavy
- Mini Quiz získaných znalostí
- Tvorba segmentů a praktické analytické úkoly
- Hledání chyb a jejich řešení na vlastních účtech