WEBOVÁ ANALYTIKA:

GOOGLE ANALYTICS PRAKTICKY

Chcete proniknout do světa tabulek a grafů hravou a praktickou formou?

Nebaví Vás pročítání nápovědy a uvítali byste interaktivnější typ školení? Naučte se s námi využívat Google Analytics v praxi!

CENA:
2 600 Kč
bez DPH na jednu osobu

Lektoři:

ELIŠKA HORKÁ

Eliška se věnuje brandovým i výkonnostním PPC kampaním v oblasti B2B i B2C trhu. Píše odborné články, provádí každodenní správu a vyhodnocování kampaní a má zkušenosti i s dlouhodobými strategiemi. Zabývá se i  Facebook Ads a správou FB profilu.

Rozsah školení Občerstvení Kapacita Obsazenost
6 hod., 9:00 - 15:00 V ceně školení Stále volná místa


Termíny školení

Brno
21. 06. 2018

Co se na školení naučíte

  • Principy Google Analytics a analytiky obecně
  • Nastavit Google Analytics tak, aby vám jeho správa nebrala drahocenný čas
  • Orientovat se v jednotlivých přehledech a najít rychle to, co vás zajímá
  • Vyhodnocovat výkon online marketingových nástrojů ke stanoveným cílům
  • A mnoho dalšího…

Pro koho je školení určené

  • Pro marketingové manažery, kteří chtějí umět využívat webovou analytiku
  • Pro manažery firem, kteří si chtějí rozšířit přehled o analytice
  • Pro majitele webů, co chtějí umět zhodnotit jeho výkon

Potřebné znalosti

  • Nejsou třeba žádné předchozí znalosti z oblasti webové analytiky (školení je určeno pro ÚPLNÉ ZAČÁTEČNÍKY)

Program školení

Školení začíná v 9:00 hodin. Je rozděleno do několika tematických bloků, jejichž délka se přizpůsobí tempu účastníků. Během celého dne bude k dospozici drobné občerstvení, Od 12:00 do 13:00 hodin je naplánována obědová pauza. Oficiální ukončení akce je stanoveno na 15:00 hodin, následuje prostor pro diskuzi. 

Více informací o kurzech najdete zde. 

 

1. blok
  • K čemu ta analýza vlastně je?
  • Principy Google Analytics a analytiky obecně
  • Strategie struktury účtu Google Analytics
  • Výhody propojení účtu Google Analytics s ostatními nástroji od Google
2. blok
  • Základní nastavení účtu
  • Přístupy, filtry, aktivace drobných měření
  • Vychytávky ke klidnějšímu spaní
  • Nastavení cílů (makro a mikro konverze)
3. blok
  • Základní pojmy k přehledům
  • Vysvětlení práce s přehledy
  • Klíčové dimenze a metriky
  • Vysvětlení práce se segmenty
4. blok
  • Přesah analytiky do ostatních nástrojů
  • Remarketingová publika v Google Analytics
  • URL builder jako značkovač kampaní
  • AdWords/Search Console versus Google Analytics
  • Nastavení událostí v Google Tag Manageru
5. blok
  • Praktická hodina plná zábavy
  • Mini Quiz získaných znalostí
  • Tvorba segmentů a praktické analytické úkoly
  • Hledání chyb a jejich řešení na vlastních účtech

Závěrečná diskuze

Závěr školení věnujeme diskuzi, případně osobním konzultacím na konkrétní projekty.