MARKETINGOVÉ STRATEGIE:
Jak vytvořit strategii on-line marketingu
Umíte správně definovat on-line marketingovou strategii firmy? Chcete tipy a inspirace, jak sledovat a vyhodnocovat marketingové aktivity? Chcete mít pod kontrolou náklady na on-line marketing?
Tyto otázky a spoutu dalších, Vám rád odpoví Ing. Petr Mikšovič v jednom školení!
2 600 Kč
bez DPH na jednu osobu
Rozsah školení | Občerstvení | Kapacita | Obsazenost |
5 hod., 9:00 - 14:00 | V ceně školení | Stále volná místa |
Termíny školení
Brno |
---|
Co se na školení naučíte
- Pomůžeme Vám s rozvojem znalostí v oblasti tvorby marketingové strategie
- Seznámíme Vás s aktuálními trendy v on-line marketingu a digitálních technologiích
- Praktické sestavení jednoduché on-line marketingové strategie včetně základního business plánu
- Tipy a inspirace, jak sledovat a vyhodnocovat marketingové aktivity
Pro koho je školení určené
Vedoucí pracovníky (majitele, jednatele, manažery), kteří chtějí mít pod kontrolou on-line marketingové aktivity své firmy, chtějí se naučit sestavit zadání pro marketingový realizační tým a následné sledování, vyhodnocování a optimalizaci marketingových aktivit.
Potřebné znalosti
Vše se dozvíte na kurzu.
Program školení
- Přehled trendů v on-line marketingu
- Užitečné nástroje a postupy pro vytváření on-line strategií
- Sestavení business modelu vašeho projektu pomocí Lean Canvas
- Sestavení jednoduchého business plánu
- Jaké výsledky lze očekávat od jednotlivých komunikačních kanálů v on-line prostředí - PPC kampaně, sociální sítě, e-mail marketing, SEO, atd.
1. blok
- Trendy v on-line marketingu
2. blok
- Užitečné nástroje a postupy pro tvorbu on-line strategie
3. blok
- Sestavení business modelu pomocí Lean Canvas
4. blok
- Sestavení jednoduchého business plánu
5. blok
- komunikační kanály v on-line prostředí