MARKETINGOVÉ STRATEGIE:

Jak vytvořit strategii on-line marketingu

Umíte správně definovat on-line marketingovou strategii firmy? Chcete tipy a inspirace, jak sledovat a vyhodnocovat marketingové aktivity? Chcete mít pod kontrolou náklady na on-line marketing? 

Tyto otázky a spoutu dalších, Vám rád odpoví Ing. Petr Mikšovič v jednom školení!

CENA:
2 600 Kč
bez DPH na jednu osobu

Lektoři:

Petr Mikšovič

Spolumajitel a jednatel internetové agentury SOVA NET, který se již mnoho let pohybuje v oblasti marketingu a reklamy, hlavně v prostředí on-line. Má bohaté zkušenosti s propagací produktů, vytvářením nových projektů a řízením projektových týmů. Spolupracoval na projektech pro společnosti Xella, Inoutic, IZOL-PLASTIK, ECM System Solutions, Student Agency, Zoznam, Junkers a dalších.

Rozsah školení Občerstvení Kapacita Obsazenost
5 hod., 9:00 - 14:00 V ceně školení Stále volná místa


Termíny školení

Brno

Co se na školení naučíte

  • Pomůžeme Vám s rozvojem znalostí v oblasti tvorby marketingové strategie 
  • Seznámíme Vás s aktuálními trendy v on-line marketingu a digitálních technologiích 
  • Praktické sestavení jednoduché on-line marketingové strategie včetně základního business plánu 
  • Tipy a inspirace, jak sledovat a vyhodnocovat marketingové aktivity

Pro koho je školení určené

Vedoucí pracovníky (majitele, jednatele, manažery), kteří chtějí mít pod kontrolou on-line marketingové aktivity své firmy, chtějí se naučit sestavit zadání pro marketingový realizační tým a následné sledování, vyhodnocování a optimalizaci marketingových aktivit.

Potřebné znalosti

Vše se dozvíte na kurzu.

Program školení

  • Přehled trendů v on-line marketingu
  • Užitečné nástroje a postupy pro vytváření on-line strategií
  • Sestavení business modelu vašeho projektu pomocí Lean Canvas
  • Sestavení jednoduchého business plánu
  • Jaké výsledky lze očekávat od jednotlivých komunikačních kanálů v on-line prostředí - PPC kampaně, sociální sítě, e-mail marketing, SEO, atd.
1. blok
  • Trendy v on-line marketingu
2. blok
  • Užitečné nástroje a postupy pro tvorbu on-line strategie
3. blok
  • Sestavení business modelu pomocí Lean Canvas
4. blok
  • Sestavení jednoduchého business plánu
5. blok
  • komunikační kanály v on-line prostředí

Závěrečná diskuze

Závěr školení věnujeme diskuzi, případně osobním konzultacím na konkrétní projekty.